Haberler

Haberler

Tuam Bünyesinde Kalite Odaklı İç Tetkik Başarıyla Gerçekleştirildi

Tuam Bünyesinde Kalite Odaklı İç Tetkik Başarıyla Gerçekleştirildi

Üniversitemiz kalite çalışmaları kapsamında, Tarımsal Uygulama ve Araştırma Merkezi (TUAM) bünyesinde 15.12.2025 tarihinde planlı iç tetkik süreci tamamlandı.

Merkezimizin yürüttüğü tarımsal üretim faaliyetlerinin ve iç süreçlerin kalite standartlarına uygunluğunu denetlemek amacıyla 15 Aralık’ta gerçekleştirilen ziyarette; iç tetkik heyeti ile TUAM yönetimi bir araya geldi.

Üretim Süreçleri ve Kalite Standartları Yerinde İncelendi

Tetkik kapsamında; merkezin idari işleyişinin yanı sıra tarımsal üretim alanları, hasat ve ürün işleme süreçleri, arazi yönetimi ve kaynak verimliliğine yönelik uygulamalar, Kalite Yönetim Sistemi standartları çerçevesinde detaylıca ele alındı. "Planla, Uygula, Kontrol Et, Önlem Al" (PUKÖ) döngüsünün, üretim faaliyetlerine entegrasyonu değerlendirildi.

Müdürümüz Prof. Dr. Rüştü HATİPOĞLU: "Kalite, Üretim Vizyonumuzun Temelidir"

Tetkik sonrası sürece ilişkin değerlendirmelerde bulunan TUAM Müdürü Prof. Dr. Rüştü HATİPOĞLU, merkezin üretim odaklı vizyonuna dikkat çekerek şunları ifade etti:

"Merkezimiz, gerçekleştirdiği nitelikli tarımsal üretimlerle üniversitemizin döner sermaye kaynaklarını en verimli şekilde kullanmayı ilke edinmiştir. Bizim için kalite, sadece bir standart değil; üretim vizyonumuzun ve sürdürülebilirlik hedeflerimizin temel taşıdır."

Tetkik süreci, heyet ve merkez yönetimi arasındaki karşılıklı görüş alışverişi ve kalite süreçlerinin değerlendirilmesiyle sona erdi.

16.12.2025 13:43 || 168 kez okundu.