Üniversitemizin 20. Yılına Özel "20. Yıl Anı Ormanı" Fidan Dikim Etkinliği Başarıyla Gerçekleştirildi

Üniversitemizin kuruluşunun 20. yıl dönümü kutlama faaliyetleri kapsamında; Tarımsal Uygulama ve Araştırma Merkezimiz (TUAM) tarafından planlanan etkinlikler çerçevesinde, "20. Yıl Anı Ormanı" fidan dikim etkinliği 17 Nisan 2026 tarihinde coşkuyla gerçekleştirildi.
Ziraat Fakültesi peyzaj alanında düzenlenen bu anlamlı etkinliğe; Ziraat Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Selahattin ÇINAR, TUAM Müdürümüz Doç. Dr. Ramazan AYRANCI ve Fakülte Sekreteri Bayram Ali KELEŞ ile birlikte üniversitemizin değerli öğretim üyeleri; Prof. Dr. Rüştü HATİPOĞLU, Prof. Dr. Ahmet ŞAHİN, Prof. Dr. Mahmut YILMAZ, Prof. Dr. Serdar KAMANLI, Prof. Dr. Mehmet YAĞMUR, Prof. Dr. Sedat BOYACI, Prof. Dr. Emre ŞİRİN, Doç. Dr. İsmail DEMİR, Doç. Dr. Hakan KIR, Doç. Dr. Yusuf BAYAR, Doç. Dr. Sibel ULCAY, Doç. Dr. Hayrettin ÇAYIROĞLU, Dr. Öğr. Üyesi Emine BİLGİNOĞLU, Dr. Öğr. Üyesi Ahu Alev ABACI BAYAR, Araş. Gör. Betül Ayça DÖNMEZ, Araş. Gör. Rabia GÜNDÜZ ve çok sayıda öğrencimiz katılım sağladı.
Etkinlik sırasında görüşlerini paylaşan Ziraat Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Selahattin ÇINAR, şunları ifade etti: "Üniversitemizin 20. yılını böylesine anlamlı bir çevre hareketiyle taçlandırmak bizler için büyük bir gurur. Bugün toprakla buluşturduğumuz bu fidanlar, öğrencilerimizle birlikte büyüyecek ve geleceğe nefes olacaktır."
TUAM Müdürümüz Doç. Dr. Ramazan AYRANCI ise merkezin planlamasına vurgu yaparak şunları kaydetti: "Merkezimiz (TUAM) olarak kampüsümüzün yeşil dokusunu zenginleştirmek ve 20. yılımıza kalıcı bir eser bırakmak için bu etkinliği planladık. Diktiğimiz her çam fidanı, üniversitemizin köklü geçmişi ve yeşil gelecek vizyonunun birer simgesi olacaktır."
Merkezimiz araştırmacılarından Prof. Dr. Serdar KAMANLI ve Dr. Öğr. Üyesi Emine BİLGİNOĞLU'nun sorumluluğunda ve koordinatörlüğünde yürütülen çalışma ile kampüsümüzün yeşil dokusuna katkı sunacak çam fidanları, katılımcılar tarafından büyük bir titizlikle dikildi.
Merkezimizin planlamasıyla hayata geçirilen bu anlamlı günde, fidanları toprakla buluşturarak üniversitemizin geleceğine değer katan tüm yöneticilerimize, akademisyenlerimize ve öğrencilerimize teşekkür ederiz.
Yeşeren her fidan, üniversitemizin aydınlık geleceğinin bir simgesi olsun!
























17.04.2026 12:28 || 143 kez okundu.
