Haberler

Haberler

Nisan Ayı Sıfır Atık Teması: Cam Atıklar

Nisan Ayı Sıfır Atık Teması: Cam Atıklar

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı bünyesinde, Çevre Yönetimi Genel Müdürlüğü tarafından 2026 yılı Aylık Sıfır Atık Temaları kapsamında Nisan ayı teması “Cam Atıklar” olarak belirlenmiştir.

Nisan ayı kapsamında öne çıkarılan cam atıklar, %100 geri dönüştürülebilir yapıları sayesinde doğal kaynakların korunması, enerji tasarrufu sağlanması ve atık miktarının azaltılması açısından büyük önem taşımaktadır. Kullanım ömrünü tamamlayan cam şişe, kavanoz ve benzeri cam ambalajların diğer atıklardan ayrı biriktirilerek geri dönüşüm sistemine kazandırılması, çevresel sürdürülebilirliğe önemli katkı sunmaktadır. Çevre Sorunları Uygulama ve Araştırma Merkezi olarak, öğrencilerimizi ve tüm paydaşlarımızı cam atıkları kaynağında ayrıştırmaya, geri dönüşüm kutularını etkin şekilde kullanmaya ve sıfır atık bilincini günlük yaşamın bir parçası haline getirmeye davet ediyoruz.

22.04.2026 13:07 || 42 kez okundu.