Sağlık Bilimleri Fakültesi'nde “Sıfır Atık Yaklaşımı Çerçevesinde Su Ve Enerji Verimliliği” Etkinliği Gerçekleştirildi.

Sağlık Bilimleri Fakültesi’nde çevresel sürdürülebilirlik konusunda farkındalık oluşturmak amacıyla 15.04.2026 tarihinde “Sıfır Atık Yaklaşımı Çerçevesinde Su ve Enerji Verimliliği” başlıklı etkinlik gerçekleştirildi. Öğrencilerin yoğun katılım gösterdiği programa, Çevre Sorunları Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü Prof. Dr. İlkay Açıkgöz Erkaya konuşmacı olarak katıldı.
Etkinlikte; su ve enerji kaynaklarının etkin ve verimli kullanılması, doğal kaynakların korunması, israfın azaltılması ve sürdürülebilir yaşam alışkanlıklarının geliştirilmesine yönelik önemli bilgiler paylaşıldı. Ayrıca sıfır atık anlayışının bireysel yaşamdan kurumsal uygulamalara kadar geniş bir alanda sağlayacağı katkılar ele alındı.
Program süresince çevre dostu uygulamalara ilişkin örnekler sunularak öğrencilerin konu hakkındaki bilinç düzeylerinin artırılması amaçlandı. Katılımcıların sorularının yanıtlanmasının ardından etkinlik sona erdi ve Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Muradiye Karasu Ayata tarafından teşekkür belgesi takdim edildi.
22.04.2026 13:04 || 46 kez okundu.