Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu’Nda “Sıfır Atık Ve Enerji Verimliliği” Etkinliği Gerçekleştirildi.

Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu bünyesinde çevre bilincini artırmak ve sürdürülebilir yaşam anlayışını yaygınlaştırmak amacıyla 16.04.2026 tarihinde düzenlenen “Sıfır Atık ve Enerji Verimliliği” konulu etkinliğe, Prof. Dr. İlkay Açıkgöz Erkaya konuşmacı olarak katıldı.
Etkinlikte; sıfır atık yaklaşımının temel ilkeleri, atıkların kaynağında ayrıştırılması, enerji kaynaklarının verimli kullanılması ve çevreye duyarlı tüketim alışkanlıklarının geliştirilmesi konularında katılımcılara bilgi verildi. Ayrıca doğal kaynakların korunmasının gelecek nesiller açısından taşıdığı önem üzerinde duruldu. Öğrencilerin çevresel sürdürülebilirlik konusunda farkındalık kazanmaları hedeflendi. Program sonunda Sağlık Bakım Hizmetleri Bölüm Başkanı Öğr. Gör. Dr. Yunus Macit tarafından teşekkür belgesi takdim edildi.
22.04.2026 13:01 || 27 kez okundu.