11 Kasım Milli Ağaçlandırma Günü Kapsamında Fidan Dikimi Şenliği

Okul Öncesi Uygulama Araştırma Merkez Müdürlüğü olarak okul öncesi öğrencileri ve enstitülerle birlikte fidan dikim etkinliği gerçekleştirilmiş, Kırşehir ilinin yeşillendirilmesi için katkıda bulunulmuş ve çevre bilici kazanılmıştır.
11.11.2025 15:00 || 118 kez okundu.