Haberler

Haberler

Birimimizde 2025 Yılı İç Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi.

Birimimizde 2025 Yılı İç Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi.

Birimimizin 2025 Yılı İç Değerlendirme faaliyeti, Üniversitemizde uygulanmakta olan ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi kapsamında, standardın 9.2 maddesi doğrultusunda 18 Aralık 2025 tarihinde Eğitim Fakültesi 4. Kat toplantı salonunda gerçekleştirildi. İç değerlendirme süreci; Ziraat Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Fahriye Ercan, Şube Müdürü Bayram Ali Keleş ve Moleküler Biyoloji ve Genetik Lisans Kalite Öğrenci Temsilcisi Rabia Ardıç tarafından yürütüldü. Toplantıya ayrıca Birim Müdürümüz Prof. Dr. Ümit Demiral ile Birim Müdür Yardımcımız Doç. Dr. Şule Alıcı katılım sağladı.

Değerlendirme kapsamında, Bütünleşik Kalite Yönetim Sistemi üzerinden birim faaliyet planlarının gerçekleşme düzeyi, süreç performans göstergeleri, risk yönetimi uygulamaları, paydaş ilişkileri ile iyileştirme planları sistematik bir biçimde ele alındı.

Toplantının kapanışında Birim Müdürü Prof. Dr. Ümit Demiral, iç değerlendirme sürecine katkı sunan değerlendiricilere teşekkür ederek, iç değerlendirme raporunda belirlenen iyileştirme alanlarına yönelik gerekli aksiyonların planlanarak uygulanacağını ve bu çalışmaların birimin kalite güvencesi süreçlerine katkı sağlayacağını ifade etti.

18.12.2025 18:00 || 119 kez okundu.