"Yeşil Kampüs" İçin Fidan Dikim Etkinliği

Müdürlük olarak doğal dokunun korunması, yeşil alanların artırılması ve öğrencilere çevre bilinci kazandırılması amacıyla 12 Kasım 2025 tarihinde ağaç dikim etkinliği kampüs giriş kapısı civarında düzenlendi.
12.11.2025 15:00 || 123 kez okundu.