Uzem’Den Gönül Sofrası: İşkur Öğrencileriyle İftar Programı Düzenlendi

Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi (UZEM) yöneticileri ile UZEM bünyesinde görev yapan İŞKUR öğrencileri, Ramazan ayı kapsamında düzenlenen iftar programında bir araya geldi. Samimi bir atmosferde gerçekleşen programda, kurum içi dayanışma ve ekip ruhu ön plana çıktı.
İftar programına UZEM Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Fatma KESKİNKILIÇ, UZEM Müdür Yardımcısı Doç. Dr. Uğur BAŞARMAK, Yönetim Kurulu Üyesi Dr. Öğr. Üyesi Tuğba KANMAZ ile UZEM personeli Öğr. Gör. Tuğçe BÖLÜKBAŞ katıldı. Ayrıca UZEM’de görev yapan İŞKUR öğrencileri de programda yer alarak yöneticilerle aynı sofrada buluştu.
Programda Ramazan ayının paylaşma, birlik ve beraberlik duygularını güçlendirdiğine vurgu yapılırken, İŞKUR öğrencilerinin UZEM’de yürütülen çalışmalara sunduğu katkılar da memnuniyetle dile getirildi. UZEM yönetimi, öğrencilerin özverili çalışmalarının merkezin işleyişine değer kattığını belirterek teşekkürlerini iletti.
İftar buluşması, iyi dileklerin paylaşılması ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
24.02.2026 18:00 || 59 kez okundu.