Uzem Tarafından Sağlık Bilimleri Meslek Yüksekokulu'ndaki Öğretim Elemanlarımıza Dijital Yetkinlik Eğitimi Verildi

Üniversitemizin Eğitimde Kalite Güvence Sistemi Politikası kapsamında, öğretim elemanlarının dijital yetkinliklerini güçlendirmek ve dijital eğitim içerikleri geliştirme konusunda uygulamalı deneyim kazandırmak amacıyla Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi (UZEM) tarafından bir eğitim programı gerçekleştirildi. 12 Aralık 2025’te Sağlık Bilimleri Meslek Yüksekokulu’nda düzenlenen “Dijital Yetkinlik Eğitimi”, UZEM Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Fatma Keskinkılıç ile Öğr. Gör. Tuğçe Bölükbaş’ın yürütücülüğünde yapıldı. Eğitim boyunca öğretim elemanlarına; dijital araçların pedagojik amaçlarla etkin kullanımı, ders içeriklerinin çevrim içi ortamlara uygun biçimde hazırlanması ve etkileşimli materyal tasarımı konularında uygulama ağırlıklı bilgilendirme sağlandı.
12.12.2025 13:00 || 32 kez okundu.